Heeft u een klacht?
Een goede relatie tussen u en uw arts is belangrijk. Soms kan het gebeuren dat u ontevreden bent over de verleende zorg bij Easy Cosmetics. U zit met een klacht. Hier leest u over wat u kunt doen als u een probleem heeft.
Binnen Easy Cosmetics bestaat het beleid om serieus om te gaan met klachten, om zo continu de zorgverlening te kunnen blijven verbeteren.
Hoe nu verder?
Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de arts en zijn organisatie leren van uw feedback. Geef bij het aanvragen van zo een gesprek aan dat u een klacht wilt bespreken. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.
Indien gewenst kunt u een formulier ontvangen waarop u de klacht schriftelijk kunt omschrijven. U kunt dit formulier opvragen door een e-mail te sturen naar info@easycosmetics.nl. Wij proberen uw klacht dan binnen een periode van 4 weken naar tevredenheid af te handelen.
Indien u niet direct met Easy Cosmetics contact op wil nemen voor het bespreken van de klacht, dan kan dat via onze externe klachtencommissie. Op grond van de nieuwe Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg (de Wkkgz) zijn zorgverleners verplicht zich aan te sluiten bij een erkende Geschilleninstantie en te voorzien in een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Easy Cosmetics is aangesloten bij de Geschilleninstantie en onafhankelijk klachtenfunctionarissen van DOKh, dokh.nl.